Frusto Serwis to pierwszy w Polsce w pełni bezpłatny serwis doradczy, który podąża za potrzebami współczesnego rolnictwa. Kto i w jakim zakresie może korzystać ze wsparcia ekspertów?
Serwis doradczy powstał po to, by pomóc jak największej liczbie klientów Frusto w prowadzeniu nowoczesnych i przynoszących realny zysk gospodarstw. Jak mówią eksperci, Frusto Serwis stworzono z myślą o gospodarstwach sadowniczych i warzywniczych, które poszukują najskuteczniejszych rozwiązań, by zoptymalizować koszty, przy zachowaniu wysokiego plonu z najwyższą jakością.
Profesjonalna, bezpłatna wiedza ekspercka
Program doradczy jest bezpłatną pomocą zawsze w zasięgu ręki. W skład zespołu doradczego wchodzą eksperci z dziedziny ogrodnictwa, którzy codziennie służą wiedzą klientom firmy Frusto. Pomagają w prowadzeniu zakupionych technologii uprawy, które stworzono na bazie wieloletniej praktyki i wielu doświadczeń.
Szybka pomoc doradcza
Zespół doradców z Frusto Serwis w swojej pracy wykorzystuje nowoczesne metody, które pomagają w stałym kontakcie z klientami i umożliwiają szybkie odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonej uprawy. Ponieważ obecnie niemal każdy posiada telefon komórkowy z możliwością wykonania zdjęcia i przesłania go bezpośrednio do serwisu, znacząco skraca to czas oczekiwania na profesjonalne doradztwo. Klienci Frusto, będąc w stałym kontakcie ze specjalistami, otrzymują kompleksowe rozwiązania i stałą opiekę doradczą.
Jak skontaktować się z Frusto Serwisem i uzyskać wsparcie?
Wszystko zaczyna się od rozmowy. Najlepszym pierwszym krokiem będzie rozmowa z opiekunem handlowym, który skieruje Twoje zapytania do odpowiedniego eksperta.
Frusto Serwis – dane kontaktowe
mail:
frusto.serwis@frusto.pl
telefon:
734 481 986