REGULAMIN NEWSLETTERA
Zarejestrowani mogą więcej! Załóż konto, aby się przekonać

REGULAMIN NEWSLETTERA

REGULAMIN NEWSLETTERA

§1. Postanowienia ogólne

1. Usługa dostarczania treści cyfrowych w postaci wysyłki Newslettera odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowych w postaci Newslettera oraz zasady świadczenia ww. Usługi i tryb postępowania reklamacyjnego.

§2. Definicje

1. Administrator/Usługodawca - Frusto Sp. z o. o. z siedzibą w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, nr NIP 5030078877, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod nr 0000941000, adres e-mail: kontakt@frusto.pl, nr tel. 668 682 124.

2. Subskrybent – osoba fizyczna zawierająca w ten sposób z Administratorem umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera.

3. Newsletter – treść cyfrowa w postaci wiadomości e-mail zawierająca informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Administratora wysyłane na adres e-mail podany przez Subskrybenta.

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

5. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;

6. Platforma – serwis internetowy Usługodawcy - www.frusto.pl.

§3. Zawarcie i rozwiązanie umowy

1. W celu zawarcia umowy o dostarczanie Newslettera Subskrybent powinien:

2. Potwierdzenie zgody na otrzymywanie Newslettera w sposób wskazany w ust. 1 c) jest równoznaczne z zawarciem przez Subskrybenta umowy na dostarczanie Newslettera.

3. Umowa na dostarczanie Newslettera jest zawierana na czas nieoznaczony.

4. Subskrybent może w każdym czasie, bez podania przyczyny, wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Newslettera ze skutkiem natychmiastowym. Ponadto, Subskrybent będący Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy o dostarczanie Newslettera bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia.

5. Odstąpienie od umowy o dostarczanie Newslettera, a także jej wypowiedzenie, niezależnie od przyczyny, wymaga złożenia Usługodawcy przez Subskrybenta stosownego oświadczenia. Oświadczenie może zostać złożone poprzez:

6. Usługodawca może rozwiązać umowę o dostarczanie Newslettera, z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia, bez podania przyczyny.

§4. Wymagania techniczne

1. W celu prawidłowego korzystania przez Subskrybentów z usługi Newslettera, niezbędne jest łącznie:

§5. Zasady realizacji usługi

1. Dostarczanie Newslettera następuje za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podany przez Subskrybenta.

2. Usługa Newslettera jest nieodpłatna w walucie pieniężnej, jednak do jej otrzymywania konieczne jest podanie danych, w tym adresu e-mail.

3. Dostawca informuje, a Subskrybent przyjmuje do wiadomości, że:

§6. Reklamacje

1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby usługa Newslettera była zgodna z Umową.

2. Usługodawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za niezgodność usługi Newslettera z Umową, która istniała w chwili ich dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

3. Jeżeli Subskrybent będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta uzna, że usługa Newslettera nie jest zgodna z Umową, przysługuje mu roszczenie o doprowadzenie do ich zgodności z Umową.

4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z Umową Newslettera, jeżeli środowisko cyfrowe Subskrybenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi wskazanymi w Regulaminie.

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć reklamację, wysyłając informację w tym zakresie na adres: kontakt@frusto.pl.

6. Subskrybent poinformuje składającego reklamację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania informacji o reklamacji na adres e-mail.

§7. Postanowienia końcowe

1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych w ramach usługi Newslettera dostępne są w Polityce prywatności dostępnej na stronie frusto.pl.

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń powstałych w związku z Umową.

3. W związku z przyznanym prawem, Konsument ma możliwość zwrócenia się o odzyskanie pomocy:

4. Szczegółowe informacje dotyczące alternatywnych pozasądowych metod rozwiązywania sporów znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia takiej potrzeby wywołanej zmianami prawnymi, technologicznymi, wprowadzaniem nowych treści lub względami organizacyjnymi.

6. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, pozostałe zapisy Regulaminu pozostają w mocy, a w miejsce zapisów niezgodnych z prawem – mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne właściwe, a także przepisy RODO.

8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2.01.2023 r.