REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „KOD RABATOWY ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA”
Zarejestrowani mogą więcej! Załóż konto, aby się przekonać

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „KOD RABATOWY ZA ZAPIS DO NEWSLETTERA”

§1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem akcji promocyjnej „Kod rabatowy za zapis do newslettera” (dalej: „Promocja”) jest Frusto Sp. z o. o., z siedzibą w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, nr NIP 5030078877, nr REGON 363557017, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000941000 (dalej jako „Administrator”).

2. Promocja jest prowadzona na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Promocja trwa od 15.11.2024 r. i będzie trwać do odwołania przez organizatora.

4. Regulamin określa zasady udziału w Promocji i jest dostępny na stronie internetowej www.frusto.pl.

§2 Warunki uczestnictwa

1. W Promocji mogą wziąć udział osoby fizyczne, które:

2. W Promocji nie mogą brać udziału osoby już zapisane do newslettera Organizatora. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne i bezpłatne.

3. Warunkiem udziału w Promocji jest akceptacja Regulaminu newslettera, dostępnego pod adresem https://www.frusto.pl/Content/RegulaminNewsletter.

§3 Zasady przyznawania kodu rabatowego

1. Każda osoba, która spełni warunki udziału w Promocji, otrzyma jednorazowy kod rabatowy o wartości 50 zł brutto.

2. Kod rabatowy nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani na inne świadczenia.

§4 Warunki realizacji kodu rabatowego

1. Kod rabatowy można wykorzystać wyłącznie na stronie internetowej www.frusto.pl.

2. Kod rabatowy jest ważny przez 60 dni od daty jego otrzymania. Po upływie tego terminu kod traci ważność.

3. Kod rabatowy można wykorzystać jednorazowo na zakupy o minimalnej wartości 200 zł netto.

4. Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami ani rabatami.

§5 Reklamacje

1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby usługa Newslettera była zgodna z Umową.

2. Usługodawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za niezgodność usługi Newslettera z Umową, która istniała w chwili ich dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

3. Jeżeli Subskrybent będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta uzna, że usługa Newslettera nie jest zgodna z Umową, przysługuje mu roszczenie o doprowadzenie do ich zgodności z Umową.

4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z Umową Newslettera, jeżeli środowisko cyfrowe Subskrybenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi wskazanymi w Regulaminie.

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć reklamację, wysyłając informację w tym zakresie na adres kontakt@frusto.pl.

6. Subskrybent poinformuje składającego reklamację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania informacji o reklamacji na adres e-mail.

§6 Postanowienia końcowe

1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych w ramach usługi Newslettera dostępne są w Polityce prywatności dostępnej na stronie frusto.pl.

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń powstałych w związku z Umową.

3. W związku z przyznanym prawem, Konsument ma możliwość zwrócenia się o udzielenie pomocy:

4. Szczegółowe informacje dotyczące alternatywnych pozasądowych metod rozwiązywania sporów znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia takiej potrzeby wywołanej zmianami prawnymi, technologicznymi, wprowadzaniem nowych treści lub względami organizacyjnymi.

6. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, pozostałe zapisy Regulaminu pozostają w mocy, a w miejsce zapisów niezgodnych z prawem – mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne właściwe, a także przepisy RODO